Alla inlägg den 13 september 2011

Av Emma Fjååtisen - 13 september 2011 18:40

inget att gö sitter ba vid FB och kollar runt lite


maja och lina är ute och plockar svamp as borring

så just nu sitter jag hemma sj och väntar på att kl ska bli 20:00 för då börjar as bra pogram som jag ba måste kolla på


bild på mig


 

såg inte bra ut då men håret va snyggt och läpparna so det var ba de som fick synas!


Lite bilder på mig + några andra på kloten !!


 

men herrå   

Av Emma Fjååtisen - 13 september 2011 14:27


MUSIK JAG LYSSNAR PÅ


1. KICK- FEST HOSS MIG



2. KICK- GE MIG LITE MER



3. KICK- RAGGA PÅ



4. ANDRE ZUNIGA- FRÅN OCH ME DU (COVER)



5. ANDRE ZUNIGA- WHAT ARE WORDS (COVER)



6. JUSTIN BIEBER- SOMBODY TO LOVE



7. BRUNO MARS- MARRY YOU



7. BRUNO MARS- COUNT ON ME




LITE TIPS VAR DET DÄR

+ JAG GILLAR DOM HÄR LÅTARNA   



herrå








Av Emma Fjååtisen - 13 september 2011 14:08

nu är jag klar med den fucking stora jävla disken tog fan en timme att diska


så nu an man göö annat när man inte behöver jobba med franskan so elr no eller dom andra ämnena.


så nu kan jag ba ta det lungt

och det får en glad gubbe av mig



 

haha sööt va ??



aa men herrå


ska sova lite är lite sjuk så måste ta det lungt!


Bloggar senare   


Av Emma Fjååtisen - 13 september 2011 13:02

när jag testa mig själv


Glosor


Merci - tack

Toi aussi - Du oxå

une boulagerie - en brödaffär

une boucherie - en köttaffär

une charcuterie - en charkuteriaffär

un coll'ege - högstadieskola

s'il vous plait - tack , ursäkta , är ni snäll

ca suffit - NU RÄKER DET!

qui est-ce - vem är det

c'est - det är

une garcon - en pojke

de ma classe - i min klass


hade 11/12 rätt ganska nice

men när det var tvärt om fick jag 8/12 rätt det var ganska bra men ändå inte

man ska ju kunna alla

vi kommer få göra det svåra provet på denna läxa och om man vill kan man göra ett lättare om man tror elr tycker att det svåra provet var för svårt


Bilder från frankrike :D


     


Fint va ???   


The city of love


men herrå

Av Emma Fjååtisen - 13 september 2011 12:19

Heej


nu ska jag göra lite läxor pluss så ska jag kunna alla mina 12 franska ord till när lina kommer hem as borring


men efter det ska jag nog sätta mig vid datan lite till och blogga va inne på FB kolla kopisarnas bloggar t.xm matilda-eriksson.bloggplatsen.se den är jätte bra fast det är hennes första ensama blogg.


som ni vet är ju jag ledig idag det är DRF jag kan blogga nu så ni inte tror att jag skolkar. PLUS jag har aldrig SKOLKAT I MITT LIV, ganska nice . vet inte om jag ska hem till mamma i dag  får bestämma de snart tror jag....



Bild


jag och min lilla fjortis


 

 

vet ful hade glömt sminket hemma och alla hår grejer hade sovit hos en kopis innan men jag trodde ba att vi skulle va den dan sen skulle jag gå hem men så blev det inte så det är drf jag ser hämsk ut!!!   



Men herrå love you

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


TJA TJA :D

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards