Direktlänk till inlägg 30 september 2011

Tja Tja

Av Emma Fjååtisen - 30 september 2011 18:38

Heej



idag har vi haft idrott var as borring sprang in i två stycken när vi körde under hökensvingar .... En kille som hade öppen mun och sprang bet mig i axeln och det gjorde as ont , men det var inte med flit det vet ju alla...


sen sprang en tjej in i mig mitt frammefrån så fick jävligt ont men jag skratta så  jag höll på att döö hahahahaha    ( fun gubbe hahaha)


men nu är jag med mini fjoortisen hon sitter och ritar top model till sin berättelse i svenskan ....


jag har oxå ritat några gubbar men ändå min berättelse är nästan 17 sider lång så man orkar knappt läsa den föör man dööör når man är halvvägs om man inte gillar att läsa asså


Lite bilder

     


men herrå nu ska Tildizz blogg lite

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Fjååtisen - 21 oktober 2011 10:36

Det är jag som är manda . jag kommer att blogga på denna blogg ett tag för någon har hakkat min så jag är lite PIST OF av de men ändå   jag är 13 år jag har en mamma som heter Helen och en låtsts pappa som heter Jon han är fett irre för h...

Tja

Av Emma Fjååtisen - 8 oktober 2011 17:30


Heej   idag har jag varit på badhuset i arbåga det var ganska litet men det var kul ändå simmade 2 längder ganska nice...    sen skulle jag torka håret och hårfönen funka int så blev ganska sur    men bry sig!     Se det är not så stor...

Av Emma Fjååtisen - 5 oktober 2011 15:42

om du kallar någon omogenså är det som att säga vilken jävla barn unge du är! Tänk om den personen du säger det till tar illa upp. Men man är iaf inte en branunge som säger något tilbaka, men jag tyckte iaf att du var väldigt omogen när du sa t...

Av Emma Fjååtisen - 26 september 2011 17:43

  AA men de va lite förslag vissa gillar man vissa int!! men lyssna PLEACE <3333 ...

Av Emma Fjååtisen - 26 september 2011 16:55

Kolla min och min mini fjortis blogg     Fett borring måsta ha TX på presten SUGER +  dom sa att man skulle va i samma grupper på presten men nu har MICRO och MINI fjortisen något annan fett blää   men nu är jag hos Tildis och göör en ny bl...

Presentation


TJA TJA :D

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards