Alla inlägg den 12 september 2011

Av Emma Fjååtisen - 12 september 2011 12:15

snart är det dax att stänga av datan och

 börja kolla på IDOL




Dom jag gillar är : ..........


roshanna hoss


och


Andre zuniga asplund


typ dom + många fler orka rabla upp dom!!


han äger rumpa!!


han och saga husberg



men herrå rå

Av Emma Fjååtisen - 12 september 2011 12:15

aja men heej


idag har jag varit i skolan haft fett borring men ändå

det som var roligt det va att jag kom med i skolans bowling lag så vi ska vinna över dom andra klasserna ska bli fett nice.


sen när vi skulle åka hem så va jag och min micro fjortis (FRIDA) på bussen och 2 andra från min klass men åndå en av dom två killarna från min klass då han började göra om rösten till en pipig röst och börja härma oss så jag typ fick DAMP så jag bad min kompis frida då att hon skulle sparka till honom och då gjorde hon detmen det blev en jävligt lös spark så då skulle jag visa hur hon skulle göö (vi satt vid fyra säten med bena rakt över till dett andra sätet) mm så jag sparka till henne ganska löst men hon ramla ändå ner på golvet as roligt. LOL   


aa så alla i bussen typ vände sig om och kolla jag skratta så mycke att jag typ höll på att dö men det gjorde jag då int!


bild på mig och min mini fjortis jag har conversen!

  aa snygga va jag vet


men ändå just nu sitter jag på FB och lyssnar på musiC kollar lite bloggar to men ändå imorgon är jag ledig FAN VA NICE

så jag kommer nog blogga lite då och då!



men tjaråå   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


TJA TJA :D

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards